pondělí 26. ledna 2015

SPOLEČNÁ SNÍDANĚ NENÍ SAMOZŘEJMOST

Vždycky jsem se těšila, že až budeme bydlet s přítelem spolu, tak budeme spolu snídat. Každý den! A pořádně! To jsem se ale velmi zmýlila. Je to totiž úplně stejné, jako když jsem bydlela s rodiči. Většinou každý z nás vstává v jinou dobu a tak když si já zalévám čaj, tak on už je dávno na přednášce a naopak. Proto jsou společná rána pro nás velmi příjemnou událostí, kterou si umíme náležitě vychutnat. Tak třeba dneska jsme měli napečené čokoládové muffiny s pomerančovým likérem. K tomu jsem jen přidala čerstvé ovoce, kávu, čaj a o perfektní ráno bylo postaráno.

2 komentáře:

  1. mám podobnou konvičku na kafe...sice s přítelem nebydlíme spolu, ale ráda si vychutnávám naše společné víkendové snídaně. Ať v posteli nebo u stolu. Většinou to jsou musli s jogurtem a ovocem nebo ode mě uvařená ovesná kaše, kterou jsem ho naučila jíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ovesná kaše je u nás také dost populární, ta je super :)

      Vymazat